خبرهای داغ:
مدیرکل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور؛

حق الزحمه امنای موقوفات در چارچوب قانونی باید پرداخت شود 

رمضانی با اشاره به عملکرد قزوین در حوزه امنای موقوفات گفت:به لحاظ اینکه توقع ما از امنا حضور تمام وقت و در عین حال اشراف به موقوفات است لذا موظفیم تا در زمان تعریف شده در خصوص جبران حق الزحمه آنها در چارچوب قانون اقدام نماییم.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۶۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

قزوین_ محمد علی رمضانی، مدیرکل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه بازدید از فعالیت ها و عملکرد امناء موقوفات در شهرستان های قزوین، بوئین زهرا و البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: براساس شاخص های که در عملکرد امنای موقوفات تهیه سده، نسبت به سال گذشته، به لحاظ کمی، استان قزوین عملکرد خوبی داشته است. 

وی با اشاره به عملکرد مناسب امنای ادارات اوقاف استان قزوین گفت: طی یکسال گذشته با توجه به غربالگری های صورت گرفته، افرادی که توانایی لازم جهت فعالیت های محوله را نداشته و متناسب با موقوفات مورد نظر نداشتند، غربالگری شدند و اکنون امنای موقوفات عملکرد مناسبی دارند.

مدیرکل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: حق الزحمه امنا باید به موقع پرداخت شود، به لحاظ اینکه توقع ما از امنا حضور تمام وقت و یکپارچه و در عین حال اشراف به همه موقوفات است لذا وظیفه داریم تا در زمان مناسب و تعریف شده در خصوص جبران حق الزحمه این عزیزان در چارچوب قانون اقدام نماییم.

وی افزود: به لحاظ اینکه روسای ادارات در به کارگیری امین توجیه هستند و به صورت واقعی از ظرفیت امنا استفاده کرده اند، لذا عملکرد استان قزوین نسبت به بسیاری از استان ها، رضایت بخش است. 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار